Foreningen

Velkommen til Andelsboligforeningen

A/B Lærkehegnet II, Greve.

Siden henvender sig primært til foreningens beboere med praktisk information, men for de, som overvejer at købe en lejlighed i foreningen, kan der også være nyttige ting at læse.

Foreningen er centralt beliggende i Greve Kommune, og der er således kort afstand til både indkøb, transport, institutioner osv.
Det ligger bestyrelsen meget på sinde, at der er åbenhed omkring foreningens økonomi, så alle andelshavere kan føle sig sikre på, hvad der sker i foreningen. Økonomien i foreningen er for øvrigt bundsolid, og der findes ingen risikabel låntagning.

I dag består foreningen af 54 lejligheder primært 2- og 3-værelses lejligheder og nogle enkelte 4-værelses lejligheder. Til nogle af lejlighederne hører desuden en lille have. Hver lejlighed har rådighed over en parkeringsplads samt et kælderrum på ca. 8 kvm til opbevaring.

Foreningen har ikke oprettet venteliste.

Foreningens vedtægter tillader ikke forældrekøb.